Considerations on the use of the flipped classroom in the teaching of the Integral General Medicine discipline
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Vidal Ledo M, Rivera Michelena N, Nolla Cao N, Morales Suárez IR, Vialart Vidal MN. Aula invertida, nueva estrategia didáctica. Educación Médica Superior [Internet]. 2016 [citado 12/11/2019];30(3):[aprox. 10 p.]. Disponible en: http://www.ems.sld.cu/index.php/ems/article/view/855/432
2. Manuel Barros V, Martínez Calero MB. Aula invertida en la enseñanza de Álgebra en la educación superior. Rev Espirales [Internet]. 2018 [citado 12/11/2019];2(13): [aprox. 12 p.]. Disponible en: http://www.revistaespirales.com/index.php/es/article/view/150/101
3. Salas-Rueda RA, Lugo-García JL. Impacto del aula invertida durante el proceso educativo superior sobre las derivadas considerando la ciencia de datos y el aprendizaje automático. EDMETIC [Internet]. 2019 [citado 12/11/2019];8(1): 147-170. Disponible en: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6775503
2. Manuel Barros V, Martínez Calero MB. Aula invertida en la enseñanza de Álgebra en la educación superior. Rev Espirales [Internet]. 2018 [citado 12/11/2019];2(13): [aprox. 12 p.]. Disponible en: http://www.revistaespirales.com/index.php/es/article/view/150/101
3. Salas-Rueda RA, Lugo-García JL. Impacto del aula invertida durante el proceso educativo superior sobre las derivadas considerando la ciencia de datos y el aprendizaje automático. EDMETIC [Internet]. 2019 [citado 12/11/2019];8(1): 147-170. Disponible en: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=6775503
Downloads
Published
2020-08-05
How to Cite
1.
González-Rodríguez R. Considerations on the use of the flipped classroom in the teaching of the Integral General Medicine discipline. Univ. Méd. Pinareña [Internet]. 2020 Aug. 5 [cited 2025 Apr. 16];18(1):e569. Available from: https://revgaleno.sld.cu/index.php/ump/article/view/569
Issue
Section
Letter to the Editor